Spring til indhold

Luthersk Mission i Bylderup-Bov

Velkommen hos Luthersk Mission i Bylderup Bov!

LM Bylderup Bov er en frimenighed. Vi holder både gudstjenester og møder i vores missionshus i Bylderup Bov. Til gudstjenesterne er der samtidig børnekirke. Herudover er der aktiviteter tilrettet forskellige aldersgrupper fra små børn til ældre. Vi spiser ofte sammen, fordi det er hyggeligt og en god måde at være sammen på. Vi har også kristendomskursus og fokusmøder, som henvender sig til dem der ikke kender meget til kristendommen men gerne vil vide mere. (se under klubber her på hjemmesiden og LM Bylderup Bovs hjemmeside)

Vi er en flok helt almindelige mennesker, som jævnligt mødes om det, der betyder allermest for os. Vi tror på bibelens budskab, som strækker sig fra skabelsen til Jesu liv, død og opstandelse for ca. 2000 år siden.

Jesus indbyder alle mennesker til at være med i hans rige. Det får man del i ved at tro på ham. Det lyder vildt, og det er det også. I vores kristne fællesskab hjælper vi hinanden til at skabe og fastholde håbet om det evige liv sammen med ham.

Livet er fyldt med mange udfordringer, og mange af os oplever svære tider i vore liv. Jesus vil gerne gå med os i livet, i gode såvel som svære dage. Han kalder også os til at være der for hinanden i vores fællesskab. Han lover os ikke et let liv, men at han går med. Og så lover han os det evige liv sammen med ham, på en helt ny-skabt jord. Det er ufatteligt, men vi tror det.

Ofte får vi kristne skudt i skoene, at vi tror, vi er bedre end andre. Det er nok fordi, vi skiller os ud med nogle ting, vi ikke gør. Udsagnet er ikke desto mindre helt forkert. Kristne føler sig ikke bedre end andre, tvært imod. Vi er meget bevidste om alt det, vi falder igennem med. Her er nøglen til at forstå, at vi er så glade for Jesus. Han tilgiver vore svigt og fejltrin. Det var derfor, han måtte dø, og det er vi ham evigt taknemmelige for. Derfor vil vi også gerne leve livet efter hans anvisninger.

Har du også lyst til at høre om det, er du velkommen til vore samlinger. Det kræver ingen forudsætninger. Alle er velkomne, for Jesu invitation gælder alle. Der er altid én eller flere til at byde velkommen i missionshuset, og der er altid én, der gerne vil sidde sammen med dig.

Velkommen hos LM Bylderup Bov.

Tidspunkt:

Gudstjeneste hver søndag kl.10.30.

Møder ca. hver anden fredag  og mange andre aktiviteter.

Se programmet https://lm-bylderupbov.dk

Sted:

Bylderup Bov Missionshus

Bylderup Bov Bygade 33

6372 Bylderup Bov

Kontaktperson:

Jens Bonde-Petersen, formand
tlf. 23 65 86 82